Az évek alatt sok tucat szolgáltatóval működtem együtt sikeresen: fotósokkal, videósokkal, dj-kkel, zenekarvezetőkkel, felszolgálókkal stb. Én tényleg mindenkivel kijövök, mert abban a kb.12 órában a Ti boldogságotok a legfontosabb, ezért minden tőlem telhetőt megteszek, és amilyen mértékben szükségét érzem, úgy koordinálom a háttérstábot (is).
Szóval ha már minden szolgáltatót kiválasztottatok, és csak a ceremóniamester személye kérdéses, akkor szeretnélek megnyugtatni, hogy jó kezekben lesz nálam a Nagy Napotok koordinálása, bárki is lesz a kollégám aznap!
De ha még nem választottátok ki az esküvői fotóst, akkor szeretettel ajánlom figyelmetekbe a legjobb barátomat, életem szerelmét: a férjemet, akinek (a lelke, az esze, a humora, a stílusa stb. mellett) többek közt a tehetségébe, kitartásába, igényességébe szerettem bele 2014-ben…
😣 Aggodalommal tölt el, hogy nem találtátok még meg a hozzátok illő szolgáltatókat?
😣 Rettegtek attól, hogy elfeledkeztek valamiről a szervezés során, és a násznép majd esetleg megszól?
😣 Izgultok, hogy a szolgáltatók jól végzik-e majd a munkájukat (külön és együttműködve) a Nagy Napotokon?
😣 Féltek, hogy a fotós nem segít feloldódni, vagy túlságosan beállított, művi fényképeket készít rólatok?
Hat esküvői szezonnal és rengeteg, pároktól kapott visszajelzéssel a hátam mögött tudom, hogy milyen megnyugtató érzés, ha az esküvőszervezés időszakában van egy olyan ember, akihez lehet fordulni bármikor 1-1 felmerülő kérdéssel, kétséggel, érzelemmel, és ő a tapasztalati alapján szakmailag segít, és emberségével, humorával megnyugtat…
Megnyugtató az is, ha az esküvői fotós előzetes referenciái alapján biztosak lehettek abban, hogy őszinte, gyönyörű képek készülnek rólatok és a Nagy Napotokról.
Az előzetes egyeztetéseknek köszönhetően pedig már nem is izgultok a fotózások miatt, vagy van izgalom, de biztosak vagytok abban, hogy a fotós segít a feloldódásban szakmailag és emberileg is.
Az pedig egyenesen felszabadító érzés a párok számára, ha biztosak lehetnek abban, hogy a szolgáltatók külön-külön, és együtt is gördülékenyen dolgoznak a Nagy Napon, segítik egymás munkáját, csak a párért vannak – a ceremóniamester irányításával.
Ezek lehetünk mi ketten, dj-vel/zenekarral, videóssal, felszolgálókkal együtt. Csakis értetek!
Mi mindezt biztosra ígérjük, és számottevő érv az is, hogy útiköltséget, és vidéki esküvő esetén szállást csak egyszer kell fizetnetek, ráadásul együttes megbízás esetén KEDVEZMÉNYT biztosítunk mindkettőnk díjából!
A mi Nagy Napunk emlékei, és a szolgáltatóként átélt sok-sok esküvő tapasztalata alapján segítünk, hogy:
❤️ az esküvőszervezés egy párkapcsolati kaland legyen, és ne egy stresszel teli időszak
❤️ a jegyes/kreatív fotózás egy életre szóló randiélmény legyen, és ne szorongó pózolás
❤️ a Nagy Napotokon biztonságban érezzétek magatokat: ne legyen rátok erőltetve semmi, ne legyen olyan mondat vagy programpont, ami nem volt előre megbeszélve, ami nektek kellemetlen
❤️ az esküvőn boldogan, felhőtlenül meg tudjátok élni a pillanatokat, tudva, hogy minden szolgáltató értetek dolgozik, a ceremóniamester pedig őket, a násznépet és a hangulatot is kézben tartja
❤️ a fotózások közben ne stresszeljetek, és az esküvői fotók titeket és az őszinte szerelmeteket örökítsék meg
✅ sok éves esküvői és rendezvényes tapasztalatunkkal,
✅ megnyugtató, hasznos tanácsainkkal,
✅ a fentiekre alapuló részletes forgatókönyvvel,
✅ igényes, színvonalas munkánkkal,
✅ gyors, gördülékeny kommunikációval,
✅ vidám, barátságos személyiségünkkel
Sok-sok év alatt szerzett ceremóniamesteri tapasztalatommal, tudásommal segítem a Nagy Napotok forgatókönyvének elkészítését, aznap a násznép és szolgáltatók koordinálását.
Férjem, Norbi 15 éve fotózik, többször dolgoztunk már együtt esküvőn is, félszavakból megértjük egymást.
Mindketten perfekcionisták és a munkánkra nagyon igényes emberek vagyunk.
Mindkettőnk honlapján a pozitív visszajelzések, és Norbinál pluszban a fotók is nagyon beszédesek!
A kapcsolatfelvétel és -tartás is egyszerű és gyors velünk, tippekkel, tanácsokkal segítünk titeket sok éves tapasztalatunk alapján, és a szervezés során bármikor fordulhattok hozzánk kérdéssel, hamar válaszolunk!
Nem kell külön, szolgáltatónként egyeztetnetek, mert mi együtt is elérhetőek vagyunk.
Miután átbeszéltük a Nagy Napotokat, részletes forgatókönyvet adunk, ami szuper sorvezető nektek a szervezés során, és nem csak esküvői fotós kérdésekben, de a helyszínnel, dj-vel / zenekarral való egyeztetést is megkönnyíti, és ami alapján én ceremóniamesterként magabiztosan koordinálom a Nagy Napotokat!
Az esküvőszervezés sok stresszel és összetűzéssel járhat, de ránk ne legyen gondotok – mi az előkészületek során, a jegyes és/vagy kreatív fotózáson és a Nagy Napon is mindent megteszünk azért, hogy ti felhőtlenül át tudjátok élni a pillanatot, és sokat nevessetek!
Az eddigi visszajelzések alapján “stresszmentes, oldott, örömteli pillanatokat” okozunk, a velünk töltött idő “vidám, laza, fesztelen élmény”…
Alapesetben a ceremóniamester csak kicsivel a vendégek előtt érkezik a Nagy Napon, de ha a férjem az esküvői fotósotok, én ott leszek veletek attól a perctől kezdve, amikortól Ő (pl. délelőtti előkészületektől), ráadásként pedig a jegyes és/vagy kreatív fotózáson is, így az esküvőtökön már egy pillanatig nem jöttök tőlünk zavarba, úgy érzitek majd, mintha mi is a násznép jófej tagjai lennénk.
Az esküvői szolgáltatók egyenként százezreket kérnek el, ezért nagyon nem mindegy, hogy hány embernek kell szállást biztosítani, útiköltséget fizetni – esetünkben természetesen mindkettőt csak egyszer szükséges. És milyen házaspár lennénk, ha nem támogatnánk a házasulandó szerelmespárokat!? Szóval, ha a világon élő összes Szabados-Mavrák (Sz-M.) nevű embert megbízzátok a Nagy Napotokra, akkor kedvezményt biztosítunk mindkettőnk díjából! (…nyugi, csak mi ketten létezünk ezzel a névvel 😊
Norbi további fotóit itt találod, de előtte mindenképp olvasd végig az ajánlatunkat!
Fantasztikus csapat – ezt mondják ránk azok, akiknek az esküvőjén együttműködtünk, és akiknek páros illetve családi fotózást bonyolítottunk le (és szerencsére a barátaink is ezt jelzik vissza a párkapcsolatunkra 🥰).
Nem tudjuk, mások hogyan dolgoznak, de mi mindketten
Ha szimpatikus ez a hozzáállás, ez az energia, akkor mi vagyunk számotokra a megfelelő ceremóniamester és esküvői fotós!
Bízunk benne, hogy végigolvasva a fenti sorokat, vagy csak átfutva a címszavakat, kirajzolódott, hogy kik is vagyunk:
Kata és Norbi a szervezéstől végig kísérték az esküvőnket és a kreatív fotózást. Kata már az esküvő napja előtt rengeteget segített a forgatókönyvvel és azzal, hogy felhívta a figyelmet olyan dolgokra, amik egyszerűnek tűnnek, ám ott az alkalmon mégsem azok. Az esküvő napján már a ceremónia helyszínén megnyugtató volt a jelenléte, ő volt az, aki miatt összerendeződtek a résztvevők és időben, szervezetten ment minden. A vendégek is azt mondták, igazán határozott, kedves és pozitív jelenség, aki a csoportkép készítést is vicces, jó hangulatú programelemmé változtatta.
Norbi fotósként kísért minket, Katával segítették egymást – összeszokott páros, egyértelműen látszik, hogy fél szavakból, mozdulatokból megértik egymást és pontosan tudják, mit szeretnének csinálni.
A kreatív fotózáson is ketten voltak, ettől még simábban, gördülékenyebben haladtunk – nem utolsó sorban pedig jó hangulatban, oldottan tudtuk megélni a fotózást, igazán jól éreztük magunkat, nagyon jó emlék marad. A kapott fotók azt adták vissza, amit elképzeltünk, a család, barátok is azt mondták, igazán minket tükröznek és egyedi, bensőséges hangulatuk van.
Köszönjük, hogy velünk voltatok!
A kreatív fotózás inkább egy baráti program volt, mint feladat: közösen sétáltunk egy csoda helyen a mi tempónkban Kata és Norbi idegenvezetésével és kedves instruálásával, hogy olyan képek szülessenek, amiken a valódi önmagunkat és szerelmünket látjuk viszont!
Szerencsésnek vagyunk, hogy az esküvőnkön is ez a csapat dolgozott értünk. Egy jól összeszokott csapat, akik már félszavakból is értik a másikat. Nekik köszönhetjük, hogy az esküvőnk minden pillanatát meg tudtuk élni, hogy minden vendégre oda tudtunk maximálisan figyelni. A NAGY napunk egy szempillantás alatt telt el, zajlottak az események, mi pedig csak kapkodtuk a fejünket.
Kata volt a ceremóniamesterünk, aki instruálta a vendégeket, kézben tartotta az esküvőnk minden részletét, hogy az olyan legyen, ahogy mi azt megálmodtuk. Vagy talán még jobb! És az a szöveg, amit rólunk írt a szerrartás részeként… na az mindent vitt!
Norbi pedig mindezt megörökítette a képeivel nagy szerencsénkre. A fotók láttán, és ahogy újra meg újra elolvasom a beszédet rólunk, még mindig összeszorul a szívem és elcsuklik a hangom. Az a sok érzelem, ami a képeken is látszik, a mai napig meghat! Varázslatos egy nap volt, kár lett volna kihagyni!
Köszönjük mindezt nektek, fantasztikus csapat vagytok!
Női ceremóniamester
Ceremóniamester, rendezvény- és esküvőszervező
Az oldat teljes tartalma szerzői joggal védett és Szabados-Mavrák Kata tulajdona.
Tilos a szerző írásos engedélye nélkül felhasználni.